Härliga FREDAG!
Vi är vaken sedan strax före 8 denna morgon. Barnen har ätit frukost och såklart har jag slarvat och inte fått i mig något ännu. Ofta tar jag mig inte tid att sätta mig och äta något själv, serverar frukost åt barnen och sedan gör jag klar Oliwer. Ingen lugn och ro med 3 små busar här inte! ;)

Har precis suttit och funderat på vad vi ska göra i sommar..kommer inte fram till så mycket mer än att det vore roligt att åka iväg en sväng. Men det finns juh så mycket man skulle vilja göra.

Nu ska jag gå ner och stoppa något i magen och slöa medans Oliwer sover. Sedan ska jag kolla lite nagelprylar som måste köpas, ska eventuellt göra naglar på en vän då hon gifter sig. Men vi får väl se om vi lyckas?!



Publicerad: klockan 10:47:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0