Häxan Surtant.
Vi har problem här. Häxan surtant har varit på mig igen, hon skäller om katterna.
När jag kommer och går hemifrån dagis med mina 3 barn så står hon och väntar in mig, jag kände på mig att det var dags så fort jag såg henne i ögonvrån. När jag hörde ett sarkastiskt "Hej Johanna" var det ett faktum, hon skulle fightas..igen.

Hon står där och skriker på mig. Katterna skiter hos henne och bla bla bla..Ta mig inte fel nu, jag förstår att det kan vara störande men måste man skälla på personen i fråga? Jag har försökt lösa det genom att ha kattlåda inomhus (som dom för övrigt använder). Men hon tycker jag ska ta in dom och aldrig låta dom gå ut igen. Vilket inte kommer gå, en gång utekatt - alltid utekatt..tyvärr är det nog så.

För första gången rann bägaren över för mig, jag som aldrig vågar säga ett ord annars..jag skällde helt sonika tillbaka. Frågade henne varför hon måste skälla på mig varje gång jag har barnen med? Dom blir juh rädda för henne så som hon går fram.

Striden är inte över...vi lämnade varandra och hon vänder sig och muttrar då hon går in. Jag måste nog omplacera mina katter. :( Det roliga är att vi är inte dom enda som har katter i området ute, det finns minst 2 andra katter som är här och springer. Dessutom när jag öppnar dörren så kommer min fina Bisset springande, det var alltså inte han.



Publicerad: klockan 14:36:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0