Lördag och Högt blodsocker.
Idag är det ännu en lördag, det känns inte som helg här hemma. Alex jobbar denna helg och då känns det inte riktigt som helg. Vi var iväg till lekparken förut..Adrian och Albin lekter vid en liten liten bäck och till slut stampade Adrian i med hela foten. Var bara att gå hem och byta kläder. Precis då vi går in så börjar det regna och det var rejält dessutom.

Vi åt Tacos idag och sedan passade jag på att plocka undan i köket, och nyss har jag gått en sväng med dammsugaren, det behövdes kan jag lova. Så skönt att få det gjort och så kan man sitta och njuta av lördagen sen ikväll. :)

När vi tog blodsocker inför middagen så låg den på HI..jättehögt..igen. Blodsockermätaren tänkte i en evighet innan den till slut visade HI..jag undrar jag hur högt det egentligen betyder att han har? Vår mätare visar upp till 27,3 har jag för mig så han ligger över det. Känns inge bra särskilt då det är lördag och med lördag också GODIS. Den enda dagen på hela veckan som är godisdag här. Det blev lite högre doser med insulin så får vi se hur detta går framåt kvällen.

Nu ska jag dammsuga klart här så vi kan torka golv och sedan slappa.
TREVLIG HELG ALLIHOPA!



Publicerad: klockan 17:36:13.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:43:41.
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma
Halloj! Har du oxå en Oliwer??:)

Hur gamla är dina barn?
Postad: klockan 17:55:48.
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma
Vad skoj! Hur gammal e du?

Jo, min Oliwer kan vara ganska jobbig just nu. Slåss o grejar. Sen är han världens mysigaste lilla kille ibland oxå! (naturligtvis!)
Postad: klockan 17:56:17.
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma
Min Oliwer blir 2 nu i juli:)
Postad: klockan 19:18:32.
Postat av: MammaMaria
Tack söta för din kommentar :)

Du tar så fina bilder på dina barn med :)

Allt bara bra här...har en riktig sakna dag idag opch det är trist.

Hur går det för er alla? Mår Oliwer bättre?
Postad: klockan 16:21:21.
Postat av: Mis
Vi är rätt duktiga på att hålla oss till lördagar också. Men runt påsk barkade det åt skogen, och jag är sugen på nåt gott hela tiden...

Men stackars liten som måste stickas och kollas hela tiden. JAg tycker verkligen synd om honom.

Men ska det inte testas på barn nu med pillerform av insulin? Tror det skulle göras nån studie på det. Direkt när jag hörde det så tänkte jag på er!

KRam!
Postad: klockan 09:31:13.
Postat av: Sara
Duktiga storkillen alltså, fina bilder :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0