Full rulle på småkissarna nu. Vi fick främ...

imag0796 (MMS)

Full rulle på småkissarna nu. Vi fick främmande igår, Karlstads främmande... Marie och Per var här och vi hade en mysig kväll med tacos och en hel del surr.:) Jag fick göra lite naglar, så kul! Men natten bjöd inte många timmars sömn, det blev sent inatt och precis när jag lägger mig vaknade Oliwer, så jag tog honom eftersom Alex skulle kliva upp på morgonen. Halv 6 Imorse somnade lillen och jag med. Strax före 9 var Tindra uppe..och jag klev upp. Kände mig trött men tror det är bättre att kliva upp och vila nån gång under dagen om det behövs istället. Nu har vi intagit lunchen och plockat undan här. Lugna sköna softa söndag! :)



Publicerad: klockan 13:57:52.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0