1 månad..
Idag är Oliwer 1 månad gammal...tiden går fort när man har roligt. ;)

Vi har haft fullt upp sista dagarna, i Onsdags kom Per & David hit och Alex fick hjälp med trappen, så nu är den återigen nedslipad och på måndag ska dom betsa den och lacka den. Marie kom och hälsade på mig, sedan kom även svärmor. Vi hade en supermysig Onsdag och vi åt god Pizza till middag.

Torsdagen ägnades mycket åt att göra rent efter slipningen, och det dammar såklart fortfarande. Jag är glad att svärmor var här och hjälpte mig annars hade jag aldrig hunnit ta överallt på nedervåningen. För Oliwer lyckades hela tiden vakna när man höll på som mest..men det är så det ska vara. ;)

Fredagen var vi iväg och fyndade lite lätt på Fyndlagret..jag hittade en superfin ram som ska bli vit och lite annat småkraffs som jag ska pyssla med framöver. På kvällen hade vi fredagsmys och fastnade framför nya serien på Tv4, Solsidan.

Igår Lördag åkte svärmor hem vid 16-tiden. Vi hade en lugn och skön dag, gjorde inte många knop alls här hemma. Adrian lekte med Hannes ute i snön. Och på kvällen kom Per hit ett tag.

Vi var juh upp till sjukhuset i Onsdags också med Tindra, det gick väl helt okej. Det verkar inte vara något större fel på lillstumpan, Tack och lov. Men jag ska be dom ta en del tester så är jag nöjd sedan. Det var riktigt läskigt när hon var sådär på morgonen. Men jag hoppas det var en tillfällighet.

Nu är Adrian och leker hos Albin, Oliwer håller på att vakna och Tindra sitter med mamma och målar..Time to Go!

Publicerad: klockan 12:29:29.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:24:10.
Postat av: Annica
skönt att allt va ok med stumpan eran!



ha en fin söndag
Postad: klockan 19:28:25.
Postat av: Cissi
Hej, vi hade en Graco innegunga. Bilder finns på min blogg, Tess älskade att ligga i den (och även Amanda ibland...) Titta under januari 2009. Hoppas att allt är bra med Tindra. Och er andra så klart. Kramar Cissi



http://cissistankar.blogg.se/2009/january/basta-kopet-nansin.html#comment
Postad: klockan 19:57:32.
Postat av: Mia
Jag har kikat in här varje dag sen jag läste om Tindras morgon. Otäckt!

Men håller tummarna för att det inte är nåt att oroa sig för.



Näe, vi vet inte vilken sort det bor i magen. Lite spänning vill man ju ha när man väl är där. ;-)

Jag hoppas nu bara man slipper gå över så mycket.

Vill ju kunna vara med på några fikor framöver, snart alltså. :-D

Kram!
Postad: klockan 20:49:25.
Postat av: Johanna
Åh tack :)



Hoppas allt är bra med Tindra nu! Otäckt.. :(



Vi har haft en jättebra helg, trots några timmars jobb :P

Hur har ni haft det?

Tänk att Oliwer är 1 månad nu, va fort det går! Tyckte han nyss kom till er :)
Postad: klockan 23:27:24.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Hej vad otäckt med Tindra. Skönt att det inte var något fel.

GRATTIS på 1-månaders dagen lilla Oliwer. Tänk redan 1 månad, vad tiden går. :)



Tack för ditt besök och ditt pepp. Man kan ju bli hur knäckt som helst om man gräver ner sej i alla sorgliga berättelser där det gick snett med GBS, men jag väljer att lyssna på dej istället! :)

Var det aldrig bestämt att du skulle bli igångsatt?

När du låg 4 dagar på BB, då fick inte pappa och syskon sova över, eller hur?

KRAM
Postad: klockan 01:10:24.
Postat av: DONKEN
åååw, jag läste din info i headern där, och tänkte direkt att denna bloggen kommer jag följa :D jag har ett barn so far, ääälskar inredning, och allt såntdär emellan.

hej pårej o tack för att jag fick titta in här. :)
Postad: klockan 01:11:53.
Postat av: DONKEN
och mediala grejer, feng shui.. ska gå en 20 veckors distanskurs i inrednig med start på onsdag. det ska bli så jääävla spännande :D pössen
Postad: klockan 05:55:05.
Postat av: unique
men stackars liten. hoppas alla tester är ok.

jo, helgen har varit bra. längta dock VÄLDIGT mycket efter vår. blir nästan lite deppig emellanåt av vädret. är nog inte ensam hehehe
Postad: klockan 15:07:51.
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥
Oj, redan en månad, tiden går verkligen snabbt.



Må så gott ♥

Mvh Camilla
Postad: klockan 16:37:45.
Postat av: aleeekz - tävling pågår.
naawe grattis :)
Postad: klockan 19:52:51.
Postat av: Lovisa
Tack så mycket för din tanke på oss! Det värmer! Trots det hemska som har hänt kommer allt bli bra med tiden.



Kram!
Postad: klockan 21:48:52.
Postat av: Madeleine
grattis till oliwer ;-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0