Besök och fredag.
Jag är så trött idag..just nu håller ögonen på att falla ihop. Men inte kan man sova..idag är juh barnen hemma och lediga. Så det blir en riktigt lugn dag, jag hade tänkte åka till min pappa och hälsa på men jag tror vi tar det imorgon istället.

Det plingade på dörren förut och både jag och Alex tittar frågande på varandra. Gick och öppnade och det var grannarna som kom förbi, dom hade med sig det nyaste tillskottet och vilken skillnad det var trots att det bara skiljer 1 månad på honom och Oliwer. :) Hon berättade att det även kommer komma en till barnfamilj på gatan som har en liten och väntar sitt andra barn. Så nu börjar det bli lite barn här, otroligt roligt att det blir fler barn på gatan.

Det är ett hus till som är till salu här på gatan..vore kul om det kom ytterligare en familj med barn dit! :)

Ikväll har jag lovat barnen att vi ska ha fredagsmys. Lite snacks och mys. :)


Publicerad: klockan 15:15:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:51:48.
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥
Trevlig med nya grannar med barn, bara hoppas att de är trevliga också ;)



Trevlig fredagskväll!

Må så gott och va rädd om dig.

Kramelikram Camilla ♥
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0