Dom växer som ogräs.
Barnen alltså. Dom fick nya overaller förra året ifrån Helly Hansen, tyckte jag tog i med storlekarna och nog var dom lite stor på barnen. Tindras fick vikas upp längst ner. Tänkte att det blir nog bra då kan dom ha den nästa år också. Tji fick jag, Adrian har dragit iväg rejält och kan absolut inte ha sin längre. Tindras sitter tight. Så Adrian använder istället sina täckbyxor. Och idag kom jag på att Tindra kan ha Adrians overall. Visst kunde hon det! Allt blev genast mycket bättre. Och dom dyra overallerna kommer bli använda trots allt. ;)

Idag ska dom åka skridskor på dagis. Jag sitter här och funderar på hur det ska gå för Tindra? Hon brukar inte ha sådär jättebra tålamod så jag håller tummarna.

Jag är rätt trött idag men måste försöka hinna iväg och handla mat med Oliwer (Rolli polli olli som han kallas ibland här hemma) innan barnen slutar. Och innan jag åker någonstans skulle jag behöva ta mig en varm och skön dusch.

Here we come, here we go!


Och den gula på bilden är just rolli polli olli.. Adrian såg ofta på det då han var liten. :)


Publicerad: klockan 10:50:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:29:16.
Postat av: Hanna
helt sjukt va snabbt dom växer... jag planerade oxå för ett år framåt med vinterkläderna, men det är knappt dom klarar denna säsongen! =( dyrt i längden!



fin blogg btw, kram kram!
Postad: klockan 12:36:55.
Postat av: Madeleine
Tack för fin och omtänksam kommentar!! Borde kanske lyssna på kroppen!! Kika gärna in och läs veckans gästbloggsinlägg!!
Postad: klockan 12:59:58.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Hejhej!

Hoppas att allt är bra med er?

Ja guuud vad de växer ibland. De små. :)



Hoppas att skridskoåkningen gick bra.

KRAM
Postad: klockan 13:27:01.
Postat av: frida
tacktack :D detsamma!:)
Postad: klockan 13:37:06.
Postat av: Josefine, Blåeld
Visst är det svårt med storlekarna! Man köper dyra ytterkläder som är lite för stora, men plötsligt är de ändå för små! Kan ju inte köpa FÖR stora kläder och att köpa t.ex. 2 overaller per säsong blir ju inte så billigt! : )



Kram!
Postad: klockan 16:13:34.
Postat av: Erika
sv: ja usch vad hemskt det var att se då hon kraschade, huvva! tur hon klarade sig!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0