Min duktiga stora kille!
Idag till middagen började Adrian fråga mig när han ska få sticka sig själv med insulinpennorna, jag svarade att han kan få testa om han vill? Vilket han ville. Så till kvällen då det bara var en spruta fick han sticka sig själv, tror vi var lika nervösa båda två. ;)

Han satt en bra stund och till slut frågade han mig..NU?..Ja sa jag..och så stack han sig och det gick helt fantastiskt bra!! Han är så enormt duktig. Vi pratade lite om att vi ändå måste sitta med när han gör det, när han vill göra det så att säga.

Nu ska jag ta min lille pojke som har magknip ikväll igen. Stackars liten. Och jag har rannsakat vad jag ätit och kan inte hitta något där som det kanske skulle kunna vara. Till det ser vi halvåtta hos mig. ;)



Publicerad: klockan 19:35:37.
Arkiverad under: Diabetes

Kommentarer
Postad: klockan 19:54:50.
Postat av: Frida-Fantastiskamamman
Vilken kille du har de besitter ett sånt stort mod de små liven. Förstår att ni var nervösa båda två, men ni växte även tillsammans & det är viktigt!!

Kramar<3
Postad: klockan 20:07:25.
Postat av: mh
Väldigt stort för sonen att lyckas själv, hoppas att det fortsätter att gå bra kanske kan det påverka sjukdomsbilden också.



Minska oron för att det ska fungera i skolan så småningom.
Postad: klockan 20:49:54.
Postat av: unique
Håller verkligen tummarna att semdropparna funkar. Du är stark som står ut med allt. Du ska verkligen klappa dig själv på axeln
Postad: klockan 21:23:09.
Postat av: hermy
hej hej!



tycker du att jag ska ha kvar min blogg elr inte? lämna gärna en kommentar varför du tycker så:! skulle verkligen hjälpa mig



kram/hermy
Postad: klockan 11:34:10.
Postat av: Maria
Vad duktig han är Adrian!!



Kram Kram
Postad: klockan 16:22:13.
Postat av: matilda
Sv: aa det har du rätt i!=) tack så mkt för din röst! ha det bra, kram=)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0