Stora killen.
Idag är Adrian glad, idag händer det något stort. ;)

Alla 5-åringar på dagis ska gå till skolan för första gången och hälsa på. Dom ska få se vart dom ska börja till hösten, spännande. Tindra tycker inte det är lika roligt och grät när jag berättade för Adrian att dom skulle dit, "När ska jag få börja skolan då? ORÄTTVIST" skrek hon.

Han börjar tappa tänder nu stora prinsen våran. Första tappade han på självaste nyårsafton hemma i soffan ätandes ostkrokar och den 4 februari lossnade den andra framtanden på dagis.


Fotot är ifrån i somras hemma hos farmor.

Publicerad: klockan 10:03:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:37:04.
Postat av: Cissi
Åh, vad spännande! Förstår att Tindra är lite avis. Hoppas att det blir kul att hälsa på i skolan. Och att du får en bra dag. Kramar Cissi
Postad: klockan 11:52:10.
Postat av: Tova
Aww, minns själv min första dag i skolan (eller tja, 5 års-verksamheten - och jag gick ju aldrig på dagis)

Så pirrigt och spännande. Och mina småsyskon var så avundsjuka, haha :)
Postad: klockan 12:25:03.
Postat av: Daniel
Så spännande!!



Hoppas skolentusiasmen håller i sej i 15 år framöver! ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0