Whatcha you say?

Jag satte mig precis här för en liten paus. Jag poppar musik och en låt som spelas på Spotify är Jason Derula - Whatcha you say, jag älskar musik och blir alltid glad då jag spelar musik, jag får en massa energi av musiken.

Natten var sisådär..Oliwer vaknade och hade världens magknip, han spände sig och grät om vartannat. Det gör så ont i hjärtat då man inte kan göra något annat än att trösta. Till slut, cirka 1½ timme senare sov han gott igen och en trött mama fick somna om.

Imorse kom vi upp lite sent 8.20 och barnen börjar kl 8.45, så vi var sen till dagis men det gjorde inte så mycket. Jag är juh mammaledig.. ;) Sedan har dagen flytit på och vi har haft en bra dag.

Något bra då? Jag har äntligen skärpt till mig och blivit mer nogrann med måltiderna, jag som varit dålig att äta ordentligt. Förut åt jag ett mål om dagen och nu äter jag regelbundet. Alex är ganska glad också för han får lagad mat till lunch istället för att köpa snabbmat jämt och ständigt. :)

Nu ska jag sätta igång att försöka jobba bort dom överflödiga kilona som bitit sig fast på min kropp. Jag tror och gissar att det blir en hård kamp denna gång. ;) Men jag ska banne mig få bort dom. :)




Publicerad: klockan 12:56:27.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:10:40.
Postat av: Teresa /TUMADRE
Hej!

Tack för att du uppmärksammade mig om det! Jag väljer tyvärr inte ut alla annonsörer men spärrar den omedelbart.
Postad: klockan 14:42:28.
Postat av: Joly
Var med och tävla om ett sprillans nytt startpaket från comviq i min blogg! ;)
Postad: klockan 18:37:20.
Postat av: Amanda
Nu har jag uppdaterat, serrö! ;)
Postad: klockan 19:23:22.
Postat av: Emelie
Nej, jag somnade inte i tid...hehe...Men jag gör ett nytt försök ikväll;-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0