Award...
Jag har fått en jättefin Award av SaraCarina och Cissi, TACK snälla ni! Jag blir såå GLAD! :)






A: Kopiera Awarden på Er blogg
B: Länka till personen/erna som gett dig Awarden
C: Berätta 7 intressanta saker om dig själv
D: Välj 7 andra bloggar du vill ge Awarden till
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna Award

Så här kommer då 7 intressanta saker om mig

Så ska jag berätta 7 intressanta saker om mig..hmm.. here goes nothing. ;)

1. Jag brukar sitta och prata en massa strunt/göra tokigheter för mig själv vilket till slut leder till att min man brukar få sig ett och annat skratt.
2. Ibland "gömmer" jag mig inne på toaletten extra länge då jag gör mina behov bara för att få vara ifred i 5 minuter.
3. Jag har mycket humor och har lätt till skratt, vilket gör att jag ibland skrattar då jag är riktigt rädd.  
4. Jag är usel på att vika tvätten som kan bli liggande i rena högar i tvättstugan lääänge innan jag till slut tar itu med det.
5. Jag har som maken kallar det "dödsryckningar" när jag ska somna..när jag rycker till blir han dessutom otroligt rädd.
6. Jag sover väldigt ytligt och har gjort det sedan vi fick barn.
7. Jag sjunger och dansar för mig själv och med barnen mycket här hemma då jag älskar musik och är en riktig allätare! Jag bryr mig inte ens om att det låter falskt! :P


Jag vill skicka den Award vidare till:

Nicklas - En kille som fick Diabetes samma dag som vår Adrian..han är bara några år äldre.

Emily - En härlig blogg om en modellande mamma och dotter.

Amanda - En kär vän vars blogg jag läser och finner väldigt intressant. Fina bilder!

Emma-Lisa - En inspirerande sprudlande glad blogg!

Ellie - En annan GRAVID mamma som väntar sitt andra barn.

Lina - En till kär vän som planerar för sitt bröllop i sommar..

Helena - En superfin blogg med mycket inredning som jag bara älskar.


Publicerad: klockan 21:20:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:31:40.
Postat av: Emily
men söt!! TAck du fina!! :)
Postad: klockan 23:24:39.
Postat av: Amanda
Men Gulle dig! TACK! :)
Postad: klockan 08:20:24.
Postat av: Emma-Lisa
Men tack så mkt!! Gud va glad jag blir :)

VI var där i två veckor, väldigt skönt att få ta det lugnt, njuta av god mat och att få spendera så mkt tid med sin sambo (händer allt för sällan att man har så mkt tid till varandra, tyvärr)

Vad har du för spännande planer i helgen då, vännen? Många kramar
Postad: klockan 12:40:05.
Postat av: £lli£
Å TACK fina du!! vad glad jag blev=)



Hoppas ni får en trevlig helg nu.

Varmaste kramarna<3<3<3
Postad: klockan 11:13:53.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
TACK söta du, blev jätteglad!!!

:)
Postad: klockan 16:47:14.
Postat av: Nicklas
SV: Åh! Tack så hemskt mycket! :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0