Empire State Of Mind
Denna gillar jag...!! Särskilt refrängen.



In New York,
Concrete jungle where dreams are made of,
Theres nothing you can’t do,
Now you’re in New York,
these streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
lets hear it for New York, New York, New York



Jag är lycklig just nu..mycket lycklig. Jag är motiverad till tusen, har en massa idéer i huvudet över vad jag vill göra i framtiden. Inspirerad till en massa saker. 2010 ska och kommer bli ett mycket bra år.

Nu ska barn i säng och det ska kvällsfikas och borstas tänder.


Publicerad: klockan 19:11:51.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:43:53.
Postat av: unique
du har fått en award av mig. du får göra preciiis vad du vill med den =)
Postad: klockan 16:26:14.
Postat av: Blom & Hilton
Tyck till om The Horrors - http://fashionmonsters.blogg.se/
Postad: klockan 18:03:42.
Postat av: M - Bloggar om personlighet, foto och mode!
Hej!

Jag undrar vad du tycker att jag ska skriva om? :D

Mode, foto, vardag, sidor, skvaller, tips?

Skulle bli riktigt glad om du svarar! :D
Postad: klockan 18:57:01.
Postat av: Lisa
Ja man kan ju inte riktigt fatta det! Även fast något bökar runt i magen så fattar jag det inte.. Köpa grejer har jag inte heller hunnit med, man har ju endel sen förr.. men snacka om att man har mkt mindre planering denna gång än första!

Ha ha..



Hoppas att det går bra med alla tre barn :)

kramar.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0