Helgen är över..
och vardagen börjar igen. Eller? Känns egentligen inte riktigt som vardag då Alex fortfarande är hemma och ledig. Det är riktigt skönt!

Idag är barnen på dagis en stund igen..dom ska fira att Adrian fyllt 6 år där idag. Så imorse kan ni juh tänka er vilken glad och stor kille som skulle dit. :) Och på Söndag är det kalas på drakborgen! Vi skulle egentligen haft kalaset i helgen tänkte vi men så sköt vi på det till nu på söndag istället. Det blir nog bättre..så har vi hunnit vila upp oss lite. ;)

I helgen har vi haft full rulle...kalas och massa besök. Presenter i mångfald och jag bakade bullar för första gången på väldigt länge. Vilket alla gäster fick höra ca 1000 ggr av lillstumpan som var väldigt nöjd. :) Tårta blev det också.

Har nyss bokat klipptid åt mig och Tindra..får se vad damen säger om det då? ;) Vi behöver verkligen klippa oss båda två. Särskilt jag som har gått NÄSTAN hela graviditeten utan att jag klippt mig, fattar inte vart tiden tagit vägen!? Men det är så mysigt att ha Oliwer hos oss. Lilleman är väldigt snäll, sover hela natten förutom då han vaknar och vill ha mat. Vi har haft någon enstaka vakentid på nätterna då magen gjort lite ont..No problemas! :)

Magen har gått tillbaka rätt bra också..imponerande att se hur kroppen sakta men säkert återgår till sitt normala jag igen. Men jag gissar på att dom 9 överskottskilona som sitter kvar blir en liten kamp att få bort. ;) Men det tar vi tag i om några veckor. :P Jag gick upp ganska precis 20 kg även denna graviditet.

Nu ska vi strax hämta hem barnen och sedan blir det Birsta City för mig och stumpan..får se om grabbarna följer med eller om dom blir hemma?! :)


Publicerad: klockan 13:31:05.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:06:15.
Postat av: Cissi
Vad skönt att höra att allt är bra med er. :) Hoppas att ni blev riktigt fina i håret båda två. Kramar Cissi
Postad: klockan 18:30:04.
Postat av: aleeekz - tävling pågår
Hallå hallå :)

haft en bra dag?



(tävlingar på min blogg)
Postad: klockan 21:33:35.
Postat av: Alex
Dem kommer försvinna innan du märkt det snygging!! ;)
Postad: klockan 17:23:21.
Postat av: Jossan
Ja men visst, man vill inte ens tänka på hur livet skulle vara utan någon av barnen!



Med oss är det bara fint, livet rullar på som vanligt och det är väl ganska skönt det med ändå =)
Postad: klockan 17:35:04.
Postat av: Mia
Klippa mig skulle jag också behöva göra.

Men har varken ork eller råd att gå till frissan just nu. :-)

Hoppas det blir bra resultat.



Vi får väl hjälpas åt i vår med att peppa varandra gällande överskottskilona. För jag förmodar att det kommer stanna några på min mage/lår/arsle...You name it! ;-)

Postad: klockan 17:54:49.
Postat av: MammaMaria
Hej! :)

Härligt med kalas :) Barnen växer upp FÖR fort dessvärre tycker jag....

Du får lägga upp bilder så man kan se hur klippningen blev ;) Jo dyrt är det..Jag hade gärna klippt Viggo själv men han är så kinkig och dessutom han har sånt hår som är så svårt att klippa :(



Vi längtar in till er på Baby :D Det är en sån envis unge...och jag börjar bli så nervös inför förlossningen. Hur gick eran? Vet ju att det gick bra men tänkte mer ingående :) Till slutet av helgen borde hon vara ute iallafall hoppas

Kram!
Postad: klockan 18:37:05.
Postat av: Jossan
Nej, på tisdag ska vi dit =)

Spännande värre!

Hehe
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0