Hemma igen.
Vi tog vår första tur med barnvagnen idag, jag och Oliwer. Den gick till dagis där Adrian skulle få sin insulinspruta. Jag var några minuter sen och pga det så försökte personalen få mig att ta sprutan. Men vad tror dom själv? Jag kan inte anpassa Oliwers mattider med dagis. Det funkar inte så. Och på denna tid som dom haft på sig så borde dom faktiskt börjat ta själva. Ska man behöva påpeka att det finns en skollag som säger att det är deras ansvar då han är på dagis, tycker inte man ska behöva gå så långt.

Oliwer sov lugnt och skönt i vagnen och sover ännu..så den verkar vara en favorit. :) Igår var vi in på Birsta City för att handla lite strumpor åt Oliwer, när vi gick därifrån så hade alla barnen 5 par nya strumpor var.

På lördag fyller vår äldsta son år...6 ÅR! Förstår ni hur stort det känns? Igår fick vi hem brev om att han ska börja i skolan till hösten. Shit! Vart tog åren vägen? :) Stora duktiga killen våran.

Nästa helg blir det iaf kalas, och vi ska försöka ha det på Drakborgen..Alex har tagit ledigt och Adrian längtar.

Förkylda är vi här också, både jag och Alex känner oss sämre för varje dag..jag hoppas det vänder nu. Vill inte bli dåliga.

Alex är iväg och fixar vår bil med hjälp av min morbror. TACK Ted! Och jag hoppas han kommer hem snart för vi tänkte hinna åka iväg och handla födelsedagspresenter till Adrian innan dom slutar idag. Känns lite stressigt. ;)

Nu ska jag iaf göra mig klar så att vi kan åka på en gång då han kommer innanför dörren.


En trött men MYCKET HAPPY MAMA direkt efter förlossningen!

Publicerad: klockan 12:08:30.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:07:41.
Postat av: Cissi
Du är en riktig stålkvinna! Superwoman. Jag förstår inte hur du orkar, och att de har mage att börja tjafsa med dig när du precis fött ett barn? Hoppas att ni hinner handla och att du får ta det lite lugnt och njuta av nya lilla bebben. Kramar Cissi
Postad: klockan 21:01:28.
Postat av: Jossan
Vi fick också det brevet igår =D

Skrev nyss ett helt inlägg om det, haha =P

Det vart så verkligt helt plötsligt och den 26:e ska vi på info träff och få se läroböcker och få höra om skolplanen osv...



Super kul!!! =)
Postad: klockan 07:49:49.
Postat av: Lina
Men vad håller dagiset på med? Stå på dig vännen min, tycker också du är en riktig wonderwoman. Eller man kanske ska säga "supermom"! :) Fasen vad ort tiden går, kan inte heller fatta att de blivit såååå stora! Jag fick brev om förskoleklass i veckan, hjälp! Kan någon stanna klockan? ;) Sytort grattis i förskott till Adde, hoppas kalaset blir skoj!
Postad: klockan 09:22:37.
Postat av: momma/Anki
Grattis till lillgubben harre bra/KRAMEN MOMMA ANKI
Postad: klockan 19:14:27.
Postat av: Sandra
haha ja på exakt samma dag också :)



Gick det bra för dig/er då? :)
Postad: klockan 08:11:39.
Postat av: Sussie
Det där med dagis är tydligen ett eget kapitel vem man än frågar som har barn med diabetes. Min sons dagis har ÄNTLIGEN efter nästa ett år blivit lugna med Liam. Har INGA problem alls med dagis längre o det är så himla skönt att slippa oroa sig. Grattis till bebis!!! Kram Sussie
Postad: klockan 16:21:32.
Postat av: Erika
Åh, det är verkligen något speciellt med de första timmarna efter en förlossning! Finns inget bättre. Kolla gärna in min blogg, den handlar om mitt liv som 19-årig trebarnsmamma.
Postad: klockan 16:52:21.
Postat av: emma
Vilken fin bild! Grattis till bebisen -så söt! vilken kamera använder du / ni?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0