Hipp hipp hurra på MIN födelsedag.
Idag fyller jag år, närmare bestämt 27 år. Tiden går fort när man har roligt. ;)

Dagen har jag tillbringat sovandes, ätit lite Pizza till middag och sedan vilat igen. Jag är nämligen dunderförkyld med lite feber. Och detta kom över natten. Så idag fick jag avstyra lite besök och bara vila upp mig. Otroligt skönt.

Gårdagen var rätt skojj. Jag låg i vårt sovrum och njöt av Robinson, godis och lite mer tv..nere var det en hel del människor, Alex hade bjudit hem lite kompisar på Tv-spelskväll. Jag var ner några gånger och var social då Pär flickvän Maria hämtade honom och sedan kom Marie förbi och vi hann sitta och prata lite om allt möjligt, allt för länge sen sist vi sågs. :) Under tiden blev grabbarna mer rund under fötterna, detta resulterade i en del mulningar ute, andra hoppade ner i snön ifrån garagetaket, någon somnade under tv spelsmatchen och sist men inte minst så blev en kille rakad och allt hans hår försvann (med hans tillåtelse förstås) och jag måste säga att dom är rätt roliga. :)

Dessert hade jag slängt ihop också, Vit Chokladmousse..med en massa bär. Så det bjöds det på. :)

Nej nu ska jag krypa ner bredvid min minsta lilla kille och njuta lite till, Alex och barnen är nere och gör tårta! Gott!! :P


Tindra & Oliwer...Adrian hade fullt upp och lekte med en kompis. Bilden är tagen i fredags! :)

Publicerad: klockan 16:54:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:59:30.
Postat av: Lisa
GRATTIS!!

Och vilken fin bild :)
Postad: klockan 17:40:33.
Postat av: Nicklas
Grattis på födelsedagen! :D



(Nu har du också fått en award av mig!)
Postad: klockan 19:42:37.
Postat av: sanna
Grattis! :D
Postad: klockan 21:47:31.
Postat av: MammaMaria
Grattis gumman!! Hoppas du haft en toppen dag och fått dig nå fint..det förtjänar du verkligen :)
Postad: klockan 21:52:29.
Postat av: FLOOSAN
Stort grattis hoppas du haft en toppen dag!
Postad: klockan 09:51:32.
Postat av: Jossan
Grattis i efterskott =)
Postad: klockan 11:32:45.
Postat av: Mia
Grattis i efterskott!!

Hoppas du känner dig bättre idag.
Postad: klockan 14:12:37.
Postat av: £lli£
Grattis Grattis!! nu är vi lika gammla;) tss

hoppas du får en underbar födelsedag! de e du värd!!



Massa GRATTISKRAMAR TILL FINASTE DU<3
Postad: klockan 15:02:07.
Postat av: «PinkieLaady
Grattis! Ja det är läskigt hur fort tiden bara springer iväg :O
Postad: klockan 21:41:03.
Postat av: jennifer
fin blogg :)

händer imorgon? =D
Postad: klockan 22:46:33.
Postat av: Sandra
GRATTIS!!



Vilket fint kort :)
Postad: klockan 23:10:25.
Postat av: Angen
grattis i efterskott =)
Postad: klockan 23:13:09.
Postat av: Angen
jaaa..jävla f*ttgiganten.

dom ringde idag,dom erbjöd mig ny mobil, pengarna tillbaka elr vänta på min och få kompensation.

jag mailade ett förslag, men dekunde dom tyvärr integå med på...då sa jag att jag tar pengarna tillbaka så ja kan köpa mig en mobil någon annanstans.

orkar inte med dom där längre..nu får det räcka =)

ska iväg och kika lite nu imorrn efter en ny tror ja =)

får se vart de blir!!

hihi!



hur mår ni!?



Kram
Postad: klockan 19:33:09.
Postat av: Amanda
Men grattis för sjutton!!! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0