Huvudvärk..
Jag borde sova men jag har så förbenat ont i huvudet..jag har tagit lite alvedon och ipren nu så jag inväntar lite smärtlindring och hoppas på lite sömn därefter.

Det finns en sjukdom jag verkligen inte vill ha hem och det är magsjuka, främst för Adrians skull. Läste precis inne i en tråd om just barn med diabetes, en pojke hade blivit sjuk och kräkts 2 ggr och dom fick ringa ambulans och skicka in honom, då han blev jättedålig. Usch så hemskt! Jag hoppas vi slipper magsjuka i år.

Nej nu ska jag sova.. Natti!!

Publicerad: klockan 01:33:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 03:45:22.
Postat av: «PinkieLaady
Det är så himla jobbigt med huvudvärk, jag får det ofta mot kvällarna men det beror på min medicin :(
Postad: klockan 10:12:16.
Postat av: Mamsen
HURRA H*U*R*RA på din födelsedag!!!

Hoppas du får en fin härlig o huvudvärksfri dag.

Grattis från oss o massor av kramar
Postad: klockan 11:17:18.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Sömn är annars perfekt botemedel mot mycket! :)

Hoppas att du mår bättre idag, jag har också en hejdundrande huvudvärk -är förkyld.



Jag håller på att klurar på 7 intressanta saker om mej...lite svårt. :)



Men du...vad skriver mamsen? Fyller du år? STORT grattis!!! :)

KRAM
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0