I got a feeling..

lyssnar på musik här hemma och njuter av det tillfälliga lugnet som intagit vårt hem. Oliwer sover i sin säng, Adrian leker med Albin på sitt rum och Tindra sitter och spelar på min telefon. Jag är såå trött idag! Oliwer har en period på morgonen som är lite jobbig för honom, han vaknar strax före 5 och somnar om strax efter 7...så då är han och jag vakna. Men det är lite magknip som gör detta skulle jag tro, för han spänner sig som en fiolsträng. Och det sprakar bak och rapas en del denna tid.

Igår blev lilleman 3 veckor gammal! Snart är han redan 1 månad..det går så fort och samtidigt så känns det konstigt, det känns som om han ALLTID varit hos oss. ♥


Stark i nacken är man också!



Publicerad: klockan 12:49:37.
Arkiverad under: Oliwer 0-3 månader

Kommentarer
Postad: klockan 18:27:26.
Postat av: Sandra
Vist känns det som evigenehter sen man födde fram dom små? :) Men endå går tiden så grymt fort :D



Våran lilla tjej är också stark i nacken. När man lägger henne på magen så ser det ut som om hon ska krypa :P Och om man lägger henne på en handduk på golvet eller nått och håller händerna under fötterna så sparkar hon sig fram :)Jätte starkliten tjej :D
Postad: klockan 20:39:59.
Postat av: FLOOSAN
så söt han är och vilken stark nacke.

Trevlig helg!
Postad: klockan 20:51:59.
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥
Hejsan.

Kika gärna in på min blogg och kolla mina fotografier jag lägger upp varje dag.

Släng gärna in en kommentar vad du tyckte om bloggen:)

kramar Julia
Postad: klockan 21:10:12.
Postat av: Mattias
hej shit va fin blogg du har, hur är läget idag? ^^ :)
Postad: klockan 21:26:40.
Postat av: Maja
Men guuuud så söt!
Postad: klockan 21:33:45.
Postat av: Ka
längtar du inte oxå tills sommaren ?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0