Dagarna går..
och jag inväntar makens semester..2 dagar kvar (idag och imorgon). Det är sådär att bo i ett flyttkaos, men det börjar äntligen reda sig här nu. Lite smått kaos, lagom till midsommarafton fick vi stopp i toaletten, det mysiga var att jag hade tömt kattlådan på bajs..och inte ville jag ha hit någon vaktmästare som skulle tro att jag hade suttit där och orsakat stoppet. ;) Så vi fick ordna det där själva. Men fick till slut ordning på det och nu funkar den igen.

I förrgår ramlade en dörr ner till ett av sovrummen, och fd husägare som vi är så fixade vi även detta själva. Längtar till vi hittar ett hus vi vill ha, men denna gång ska det vara en riktig dröm. ;)

Vädret är uselt och det ger mig ännu en anledning till att hålla mig inomhus och ta itu med hemmet. Vi har hunnit varit på en bank och kollat lite angående husplanerna..nu blir det till att jämföra runt lite och hoppas man hittar en bank med toppenservice. ;)

En liten update..nu ska jag fortsätta här och förhoppningsvis kan jag ikväll knåpa på en design jag håller på med åt en tjej. Spännande..första egna designen. ;) Vi får väl se hur det går.



Publicerad: klockan 14:00:09.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0