Vilken kväll, Oliwer sov 5 minuter och vak...

imag0749 (MMS)

Vilken kväll, Oliwer sov 5 minuter och vaknade sen ledsen och grinig eftersom han egentligen är jättetrött men gick inte att få honom att somna igen. Nu sitter han Glad hos sin pappa. Adrian fick världens känning...han ropade på mig och jag har Aldrig sett honom så dålig. Tog blodsockertest som visade 2,2...var bara att rusa in i köket och fixa lite socker åt pojken. Mjölk och mackor. Fy så nervös jag blev, trodde han skulle svimma. Men det gick bra..puh..blir till att hålla koll ikväll/natt... ni kan inte tänka er vilket jobb det är att ha ett barn med diabetes. Alla barn borde få vara friska, orättvisa värld by lever i.



Publicerad: klockan 22:21:48.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:16:33.
Postat av: £lli£
Ush vad jobbigt! och den oron, att aldrig riktigt kunna

slappna av. Hoppas han mår bättre och att ni får en

trevlig helg! Puss & Kram!<3
Postad: klockan 20:28:08.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Hej på dej tjejen!

Fy vad jobbigt!!! Man är ju alltid oroliga över sina barn, även fast de snart är 18... ;) Men inte blir det bättre när de ska vara sjuka! :( Stackaren.

KRAM
Postad: klockan 11:08:31.
Postat av: TIPS FRÅN COATCHENN
denna blogg finns inget att klaga på. FÖR söt kanske isf;)
Postad: klockan 06:13:41.
Postat av: Linda
Hej Johanna.



Ja jag kan förstå det e tufft. En ständig oro....

Min sambo har socker,ha sett när han har dalat ner till 1,6 o så... Går så fort....ibland. Men han är ju vuxen...men det e som sagt nog tufft att se det,så jag kan tänka mig hur du har det!

Men jag önskar er allt gott!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0