2 månader..

Nu har jag inte uppdaterat riktigt på ett bra tag. Det har bara snurrat på här hemma och jag har inte riktigt hunnit med mig. 3 barn är en stor skillnad. Dessutom var barnen hemma hela förra veckan, vi besökte svärmor. Vi har haft två magsjuka barn. Ja ni vet hur det är nu med sjukdomar som går?!

Oliwer har hunnit bli 2 månader nu..känns som att tiden går väldans fort. Han är en riktigt Glad pojke, han har börjat "prata" med oss och det är så mysigt..tycker vi hela familjen! Barnen är fortfarande lika förtjusta i honom och vill gärna gosa, pussa och prata med honom. :)

Planerna idag är att jag och Oliwer ska åka och fika med några andra mammor och bebisar. Spännande. :) Så jag ska springa och göra mig klar nu då vi ska träffas klockan 11 idag.

Vad har ni andra för planer??



Publicerad: klockan 10:28:54.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:06:35.
Postat av: Mia
Vad vi haft för oss. Fikat förståss. :-D

Tack för en trevlig dag!
Postad: klockan 18:22:53.
Postat av: Mamma
Hej hej, hoppas ni har haft trevligt idag.



Allt bra med dig och barna?

Kram
Postad: klockan 07:05:06.
Postat av: Jennie & Grodan
sv: ska hälsa grattis till Sandra :)

tänk att få 3 samtidigt, ojoj, du som har 3 skulle väl kunna sätta dig in i situationen någorlunda :D jag kan ju verkligen inte förstå detta med trillingar
Postad: klockan 10:48:27.
Postat av: Nicklas
Tiden går alltid fort nu för tiden tycker jag! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0