Det går i 150 knyck här..

och jag hinner knappt med.. Oliwer mår inte bra. Han har feber och hostar tills han kräks. Adrians blodsocker skenar åt olika håll, häromkvällen låg han på 23,1 för att sedan rasa ner på 4,0...vilket ledde till en rejäl känning.

Han grät och var så ledsen...

Idag har jag tagit hand om lilleman som kräks och mår dåligt och när Adrian kommit hem så ska det fixas måltider och hållas koll på diabetesen som är knäpp rent ut sagt just nu. Så man bär runt en liten på ena armen och fixar allt annat med andra.. ungefär. Det går men jag hinner inte med bloggen på samma sätt och så får det vara tills han är piggare. ;)

Men jag kikar in och läser en massa peppande kommentarer och blir lika glad för dom varje gång.

Påskkramar i massor!!



Publicerad: klockan 00:13:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:48:22.
Postat av: Mia
Jag hoppas ni får en fin påsk, trots sjukor och allt.

KRam!
Postad: klockan 20:28:58.
Postat av: sara
hej o tack så mkt! Detsamma får jag säga o villka härliga bilder! Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0