Kom ihåg mig...
om ni läser i Aftonbladet att mitt huvud har sprängts i bitar så kom ihåg att jag skrivit här att jag visste det skulle hända. För ja, mitt huvud känns som att det ska spricka i tusan bitar.

Vi har det tufft just nu här hemma, Oliwer har sedan i förrgårskväll fått "gråtattacker" på kvällen..det håller i sig ifrån ungefär 19-tiden och vid ungefär 21.30 somnar han utmattad. Men som om det inte vore tillräckligt så är han också ledsen på dagen nu, jag lider med vår lille kille som alltid är glad annars men som har det supertufft nu. Är det en fas han går igenom? Är det tänder? Men vad tusan han blir snart bara 3 månader..tänder får man väl inte nu heller? Att jag ens misstänkte tänder beror på hans mage och att han börjat dreggla. Men mitt i all gråt så lyser han ibland upp och ler som solen, särskilt då mamma sitter och sjunger för honom. Jag hoppas han snart blir gladare..lilla prinsen! ♥

Och sedan har vi då ♥Tindra, hennes hosta är så jobbig just om kvällar och nätter så därför var hon hemma idag. Hon låter lite hes då hon pratar också så vi får se om hon ska få gå på dagis imorgon eller om hon får vara hemma, beror alldeles på hur hon låter ikväll och inatt. För på dagarna hostar hon knappt alls.

♥Adrian däremot är Go och Glad..skönt att någon mår bra! Och tappar tänder på löpade band gör han...4 tänder är nu tappade.  ;)

Skönt väder idag, vi gick och hämtade Adrian. Skulle vilja vara pigg och orka gå en sväng. Men det känns som om ögonen ska falla ihop.




Publicerad: klockan 14:36:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:07:58.
Postat av: carolina
ååh, kramar!
Postad: klockan 15:34:56.
Postat av: Sååfie
Följa varandra på bloglovin? :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0