Måndag igen.
Veckorna dundrar förbi.. Idag har vi varit ledig hela familjen. Tindra har hostat inatt och varit febrig men idag verkade hon bättre. Tror hon blir hemma imorgon så hon hinner krya på sig. Får hoppas hon blir pigg fort igen.

Jag har inte orkat blogga idag, jag är så sjukt trött och har en massa tvätt, disk och städning att ta itu med. Så energin går åt till det, trots att jag hellre sitter och bloggar. ;)

Ska iväg och handla lite ikväll då barnen lagt sig. Har bestämt mig för att bli hård emot mig själv och inte äta godis på vardagar..kommer bli lite tufft i början men men. ;)

Nu ska jag kolla om Tindras feber är borta och sedan lägga mig med Oliwer som är trött nu.
Imorgon är det nya tag som gäller.



Publicerad: klockan 18:58:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:57:27.
Postat av: Anonym
jätte fin bilder du har på din blogg i dag. Far och Oliwer. Kram Elin
Postad: klockan 20:36:06.
Postat av: unique
Åh... Tårar i ögonen. Vilka bilder.
Postad: klockan 20:44:20.
Postat av: Maria
Vilka fina bilder!

Hoppas att Tindra är bättre i morgon.



Kram Kram
Postad: klockan 11:42:47.
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg
fina bilder!!



sv: Då är det nästan lite tuffare än för oss andra som itne gör det, men kämpar du så går det! Finns ju så mycket annat man kan äta och det är ju bättre för lillpysen också :)) skriver upp dig!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0