Tidiga kvällar - Tidiga mornar.
Igår var Oliwer vaken från 14-22..han grät, hade ont i magen, var övertrött och det gjorde så ont i mammahjärtat. Det är dock helt annorlunda då man upplever detta med sitt tredje barn, jag är så mycket lugnare och dessutom kan man en del trix som man kan testa. ;) Och det är skönt men ändå lider jag såklart med honom då han har ont.
När han somnade 22 somnade även mor hans med honom tätt intill.. :) Mys!! Vaknade till en stund senare av att maken lade på mig och lillen en filt och gav oss pussar.

Idag har vi varit på BVC, Adrian har fått vaccinationsspruta och nu är det synd om honom. Han har jätteont i armen och axeln. Jag funderar om det kan hända något med blodsockret när man vaccinerat sig?? Han fick en känning förut som var väldigt läskig..han var så slut, så sa han till mig "Mamma, det känns som om jag ska somna"..då blir man nervös. Tanken på att han kan hamna i insulinkoma gör sig påmind..i med lite socker fort och sedan lunch.

Puh..nu ska vi iväg och handla alvedon så han får lite smärtlindring.


Bilden från Sundsvalls Tidning...

Publicerad: klockan 14:51:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:42:10.
Postat av: Cissi
Vilken fin bild! Stort GRATTIS till Tindra i efterskott. Hoppas att ni har en härlig tisdag. Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0