Idag har jag varit så trött..har hämtat he...

imag0556 (MMS)

Idag har jag varit så trött..har hämtat hem barnen och försökt börja flyttpacka på Tindras rum, gick sådär då damen ifråga stökat ner ordentligt därinne.:) Annars har jag städat undan lite nere för om en stund slutar Alex och då kommer några vänner för att grilla med oss. En lugn kväll med andra ord. Och till veckan flyttar vi, snacka om att vi har mycket att göra nu.:p Bilden är från i helgen då Adrian var på Star Wars kalas, gissa hur lycklig dom blev då det kom en stor Darth Vader och en Dart Maul. :))



Publicerad: klockan 17:22:46.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:10:31.
Postat av: £lli£
Ja, det är star wars för hela slanten här hemma oxå de helger Livs storebror är här!! helt tokigt...



Varma kramar till dig och hela familjen!!<3
Postad: klockan 14:15:15.
Postat av: Cissi
Åh vad spännande att flytta - även om det är tillfälligt, skönt att få rensat och städat om inte annat. ;) Förstår att du är trött dock... Hoppas att ni mår bra. Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0