Snart flyttar vi.
Om närmare bestämt 1 vecka flyttar vi till en lägenhet. Det är alltså det jag hållit hemligt, jag har velat att alla papper med köparna och allt ska vara klart innan jag skriver om det.

Vi ska bo i lägenhet i sökandet efter ett annat, större hus och det känns så bra att vi kommit fram till detta beslut. Men jag kommer sakna detta hus samtidigt och vi lämnar både bra och dåliga minnen härifrån.

Om 1 vecka flyttar vi och sedan ska här städas och grejjas innan en ny familj flyttar in och förhoppningsvis får trivas lika bra som vi har gjort.

Kommer nog in lite bilder ikväll eller imorgon då vi idag varit på Lekterapins dag på sjukhuset! Vilken rolig grejj, barnen var så glada och dom fick göra en massa skoj.

Men får se hur vi hinner med..ikväll ska jag och Adrian iväg och kolla på en ny cykel till honom. Den andra har blivit för liten. :)

Publicerad: klockan 18:05:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:40:25.
Postat av: Mia
Vad spännande med flytt! Kanske inte den roligaste flytten, men sen... När ni hittat palatset. ;-)

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0