Jobbade till 17.20 idag.
Skulle ha jobbat till kl 19.00 men så blev det såklart inte. Promenerade bort till jobbet idag, det var otroligt skönt, kom dit en kvart innan jag börjar. Ringer till pappa och ska fråga vilken tid dom ska hämta barnen på dagis eftersom både jag och Alex jobbar länge, då berättar han att min lillebror fått magsjuka imorse. NEJ! Både jag och Alex har varit borta för mycket denna månad, jag gör fortfarande rehablitering medans Alex förlorar pengar på att gå hem så det var väl inte så jättesvårt val vem av oss som skulle gå hem. Vi ringde till och med barnens farmor innan...hon bor 10 mil bort! Hon kunde inte...konstigt va? ;-) Så jag frågade en tjej på jobbet om hon var sugen på att stanna en timme extra, vet inte om hon var det men hon sa att det var okej. TACK! Så jag stannade in i det längsta och sen drog jag snabbt iväg till dagis och hämtade mina småtroll...bort på affärn och handla lite snabb middag, makaroner och korv. Kanske inte så himla gott men det gick snabbt att laga iordning. Så nu ligger barnen i sängen och jag sitter här och slöar och väntar på maken..

Skulle behöva åka och handla lite småsaker men funderar på att skicka karln på det. Skulle behöva träna oxå, om jag nu orkar det ikväll, ryggen dödar mig ikväll!!

Nix nu ska jag lägga mig och snusa på dottern en stund så hon somnar, prinsen sover redan djupt han! =)
Pusss

Publicerad: klockan 19:59:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:51:16.
Postat av: Linda
Allt är jättebra. Hjäpte pappa ute igår, å har träningsvärk i ryggen, lite pinsamt ;) Men annars är allt jättebra. Händer något trevligt denna helgen?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0