Åhh vad jag längtar tillbaks..
till den lilla weekend tripp vi hade i sthlm. Det var supermysigt, inga måsten bara vara och njuta av livet med hela lilla familjen. Bra hotell och en massa mys. Sånt gör man alltför sällan...

Måste ringa pappa och höra om han kan ta barnen imorgon då vi båda jobbar länge. Inge kul alls men ibland måste man.. ;-) 

Alex kom nyss hem, han slutade tydligen tidigt idag, inte helt fel. =) Blev så chockad men glad när han kom in genom dörren nyss.  

Ser framemot Resan till Thailand och passar på att pussas och kramas på mina barn så mycket jag bara kan.

Nu måste vi fixa mat här...

Psst... Tack söta Marie för ditt lugnande sms förut. =)

Love.



Publicerad: klockan 16:38:13.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:20:55.
Postat av: Johanna
Ser att vi var i Stockholm samtidigt!

Ser också att ni verkar haft det lika bra som oss :)



Men visst är Drakborgen en bra uppfinning? Kan vara där i flera timmar, man blir som barn igen när man springer omkring där haha



Allt bra annars? :)

Hur länge är det kvar nu tills ni åker till Thailand?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0