Lovely...äntligen!
Nu är det äntligen slut på att vara på det andra dagiset, sista dagen med ihopslagningen var idag. Så nu ska mina barn till vanliga dagiset på Måndag igen. Vi kunde inte blivit gladare. "Vårt" dagis har bra pedagogiska fröknar, det är tryggt för barnen, dom sysselsätter barnen och håller koll på dom. Dessutom ligger det när vårt hem. =) Och så trivs barnen, det viktigaste av allt!! =)

Skönt att jobba kortdag idag, 12.30 gick jag hem för dagen, skulle sluta 13.00 men jag hade inte hunnit ta någon lunch så då smet jag tidigare istället. =) Så nu är man ledig två dagar innan intensivt jobbande och sedan semester. Skönt!

Idag var vi och tog vår andra vaccination, hann in en sväng på Birsta och inhandlade en mysig kofta inför hösten samt två toppar. =) Ska strax sätta igång en tvättmaskin och sedan ska jag plocka och städa på barnens rum innan dom ska bada. Ikväll blir det träning för min del oxå.

Dags att sätta igång. Imorgon ska vi förmodligen på Allsång från Skansen, för barnen. Dom kommer nog att tycka det är jätteroligt.

Publicerad: klockan 16:15:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0