I Can´t sleep...
Ligger på soffan efter en slitsam kväll. Jag och Tindra gick som sagt upp och lade oss och kikade på hennes mysiga film "Aristocats". Mycket snart sov jag, klockan 19 på kvällen. Alex och Adrian satt och spelade tv-spel och efter ca 30 minuter kom dom upp så då vaknade jag igen. Med halvt nackspärr och senor i axeln som drog ihop sig till världens krampande mest smärtsamma på länge. Alex fick göra kvällsfika åt mig för det gjorde så ont! Sedan var han söt och smörjde mig med tigerbalsam så nu är det bättre.

Barnen kunde inte somna och jag ljuger inte om jag säger att vi sprang upp och ner med dom 7999 ggr... till slut var vi rätt slitna båda två, men skam den som ger sig för dom sover iaf nu och har sovit ca 2 timmar. Tur att jag sa till på dagis att vi skulle ha sovmorgon imorgon.

Imorgon måste jag slå in julklappar, jag får passa på när dom små är på dagis. Nu måste jag försöka somna igen...
Ses imorgon...

Ps.... Fick mejl nu om att det kommer mer julklappar snart från lekmer.. Härligt!

Publicerad: klockan 01:11:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:37:20.
Postat av: Marina
Haha! Och jag känner igen rännandet till sängen på nätterna;-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0