Vilken dag.
Åkte som sagt till Stan med Jessica och försökte få tag på något att ha inför lördagen. Vi hittade ingenting, kanske för att vi har en massa annat att prata om? ;-) Tiden gick juh alldeles för fort.

Fick ett sms av Johanna imorse som undrade om vi skulle luncha, men det gick juh i stöpet, tyvärr. Vi får hoppas att det funkar imorgon istället. =)

Jessica var så söt och stannade här med mig medans Anticimex var här och gjorde en energikoll. Sedan skjutsade hon mig till min bil på gubbens jobb.

Jag hann bara in på affären och handla lite, fick ett infall och ryckte åt mig prinskorv och köttbullar så vi har till julbordet. Jag måste in i helgen med Alex och köpa julskinka oxå. Tänk vad skönt om man skulle ha handlat klart till julbordet redan! Har inte ens hunnit baka.. 

Ikväll skulle Adrian göra fruktsallad åt sig själv, jag stod såklart och övervakade det hela och han hade en vanlig matbestickskniv, eller ja såna man använder när äter grillat. Och han skar sig, det blödde rejält. Vi gick in på toaletten och sköljde men det blödde enormt mycket. Till slut lyckades jag få det att bli mindre, vi tog kontakt med sjukvården endast för ifall att. Så blev det lite omplåstring och nu ligger min älsklingar i sängen.



Publicerad: klockan 20:05:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:51:11.
Postat av: Marie
Sådan mor sådan son ;P
Postad: klockan 21:51:41.
Postat av: Marie
Stackarn =(
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0