En lång vecka är slut...
och nu har vi bara helgen framför oss! Härligt!! Idag jobbade jag till stängning och det gick riktigt bra.

Igår gick jag kortdag, vilket jag faktiskt behövde. Var så trött och slut...men så var man iväg och fikade till naglarna och det är alltid lika mysigt och avkopplande att åka dit och bara sitta och bli ompysslad, prata en massa strunt och träffa en massa trevligt folk. =) När jag kom hem höll Alex och Per på att slipa i trappen och dom hade jobbat på RIKTIGT bra. Den är nästan färdigslipad. Så det blir till att slipa imorgon och försöka fixa lite inför lördagen.
Ska iväg till frissan imorgon och bli ompysslad igen, klippning och slingning! Man blir då bra bortskämd inför denna födelsedag. ;-)

På lördag då. Först ska vi åka upp med barnen till farmor, sen hemåt igen och in på stan och kolla lite kläder, osså ska juh jag bli make up:ad! ;-) Sen blir det först middag med P & M. Sedan lär nog dom andra droppa in allt eftersom...vi blir ett par stycken! Ska bli shhhiiiitskojj....!

Nu ska jag gå ner och göra lite fika!!
Kram och Hej!!


image22

Publicerad: klockan 21:31:18.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:42:16.
Postat av: Anonym
Ja nu har vi åkt dit igen! Men stumpan är iaf piggare idag ingen feber, bara för det så har jag feber..!

Ihelgen är det jobb som väntas för min del, om jag blir piggare iaf. Marcus ska på personalfest på lördag.
Annars är det inte mycket planerat :)

Man får säga GRATTIS i förskott :)
Roligt också att få fixa naglar, hår och smink!
Postad: klockan 10:13:18.
Postat av: Johanna
Ja, mer såna barnprogram! haha

Ha så trevligt idag och ikväll ni å på födelsedan :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0