Jag vill inte bli...

Jag måste bara få dela med mig av denna underbara stund då jag skrattade så jag nästan, bara nästan, kissade på mig ikväll!

Adrian ligger i sin säng, är lite ledsen eftersom han måste sova. Så börjar han gråta ännu mer och jag frågar honom...

- Gubben, vad är det nu, varför är du så ledsen??
 - För att...*hulk* *hulk*...för att...jag vill inte bli BONDE när jag blir stor!! (Gråter)
Mamma kan vid denna mening i hålla sig och börjar skratta...dumma mig! ;-) Varpå Adrian säger:
- Men mamma du får inte skratta åt mig.....*still crying, men inte lika mycket*
Mamma sansar sig och säger...
- Men Gubben, vet du vad en bonde gör då??
- Jaaaaa...han vaktar djur....men jag vill juh bli en pappa....dessutom är bondar inge fina!!
- Ja det är sant att dom vaktar djur men det kan juh vara skojj, dessutom kör dom traktor. Och det finns juh fina oxå. Ett flin sprider sig över Adrians lilla ansikte. Mamma fortsätter...
- Kommer du ihåg D, A:s pappa??
- Jaaa
- D´s pappa ÄR BONDE!


Adrian ser äntligen glad ut igen...men Bonde står fortfarande inte högt upp på "VAD-JAG-VILL-BLI-NÄR-JAG-BLIR-STOR" Listan...


image19



Publicerad: klockan 21:29:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:30:22.
Postat av: Marie
Charmtroll är vad han är lillkillen :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0