Fullt hus?!
Äntligen kväll. Sitter här och kikar medans barnen ligger i sina sängar och förhoppningvis somnar gott snart. =) Idag har jag jobbat, morgonen började med att vi försov oss, jag och barnen, inge kul. Vi vaknade inte så sent ändå men 30 minuter senare än vi tänkt, gör mycket när man har barn. ;-) Så vi skyndade oss så mycket vi kunde. När jag kom på jobbet fortsatte vi inventera och det tog hela dagen idag med..men på eftermiddagen när jag gick hem var vi klara. Finally!!

Kom hem och vi hade främmande. Tomas var här och Alex skulle iväg och hjälpa honom flytta lite. Albin var oxå här och lekte med Adrian. =) Vi käkade lite och sedan åkte vi och kikade på Tomas 12-veckors kisse. Ja så nu sitter vi här med en ny familjemedlem... Jag har svårt att säga nej till små krakar som ska avlivas. =/ Han är jättesöt iaf!! Får se hur det går?! Sedan for jag och Tindra på mitt jobb, jag hade köpt Crocs åt Tindra och sandaler åt Adrian. Tindras skor var felmärkt och blev därför för stora, Adrians var små i storleken och blev istället för små. Jonas hjälpte oss och vi hade lite problem där ett tag med Tindra. Hon är så bestämd och när vi insåg att dom knallrosa crocsen var slut så blev det problem, hon skulle absolut ha dom knallrosa. Till slut lyckades jag övertala henne att ta dom ljusrosa istället, och nu är hon nöjd. =)

Fick hem en jättefina soffa idag som ska stå ute på våran inglasade altan, så nu ska jag tvätta ren kuddöverdragen och sedan blir det nog trappmålning och skruva ihop soffan. =) Blir nog fint det.

Ska kika till kissarna... Puss

Publicerad: klockan 20:09:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0