*Hej hå hej hå*

Sköööööönt att vara hemma!!! Helg igen nu då...*njuter*
Idag har vi byggt om i hela butiken, vilket har inneburit att jag varit både här och där och ingenstans!

Började morgonen imorse kl 7,30 med att stressa upp ur sängen i panik...sen igen! Kommer ner och inser att vi inte börjar förrän 9,30....*suck* Kunde ta det rätt lugnt med andra ord. Hann köra lite träning på morgonkvisten tom. =) När jag väl kom bort på jobbet så gör jag bort mig det första jag gör...och självklart är det min chef som råkar ut för detta. Tur att vi båda kunde skratta åt det, särskilt han. Det involverade en dörr, jag sittandes grensle över en stång och chefen som slänger upp dörren i rumpan på mig! Ja det låter konstigt men faktiskt...vet man hela historien låter det helt naturligt. ;-) Jag har även fått ett öknamn efter denna händelse....Grenslarn... snyggt?! :-/ =)

Smet iväg en stund och var på utvecklingssamtal för Adrian...som vanligt var allt bara kanon bra där. Han är fin våran kille. =) På lunchen mötte jag upp M och vi hade det trevlig, en liten girltalk. =)

Nu ska jag iväg och handla lite mat...sen blir det Private Practice.

Ha det gött!!



Publicerad: klockan 19:37:13.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0