Mycket gladare...
är jag idag iaf!! Trots att det är mycket som inte är bra på jobbet ännu så känns det idag bättre. Jag är glad att jag har "vissa" som håller med mig iaf..känns skönt! Jag hoppas det löser sig till det bästa till slut. =) Fick ett par bra nyheter iaf, kommer jobba dagtid och bara veckodagar..svårt att hitta ett sånt jobb! Dessutom..FÖRHOPPNINGSVIS så fick jag igenom en sak angående lönen..inget är klart men jag hoppas det blir så! =) Hade ett ganska bra möte idag iaf. =)

Kom hem och åt lite middag med barnen, sedan satte jag igång med att plocka undan disk och städa i köket, plockade och grejjade och dammsög till och med litegrann. Tror gubben min kommer att bli glad när han kommer hem, det är alltid skönt att komma hem till ett städat hus. =) Så nu ligger mina småkryp i sängen och läser...hoppas dom somnar snart...dom behöver sömn nu. ;-)

Funderar på att ha en myskväll med ett varmt och skönt bad sedan, lägga på en ansiktsmask och läsa en bra bok kanske?? Låter väl inte helt tokigt?! =)

För övrigt så är jag sjuuuukt shoppingsugen...vill åka iväg till sthlm och shoppa loss lite. Det skulle vara skojj. =) Någon som följer med????

Ska kika in på Nellys hemsida nu, hittade lite fina kläder och nån bikini därifrån som jag skulle vilja ha!
Love!


Publicerad: klockan 19:46:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:08:28.
Postat av: Johanna
Men vad är det för lyxjobb du har då?!
Skulle göra vad som helst för att jobba mån-fre, dagtid :)

Allt bar med er?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0