Tisdag morgon.
Barnen är på dagis och jag är redo för jobbet. Börjar inte förrän om en timme! Så skönt när man är ute i god tid och slipper stressa på morgonen. =) *njuter* Allt gick så smidigt imorse, innan jag hann blinka hade Adrian fått på sig kläderna och var redo för att gå ut i bilen. Annars brukar han kunna ta en stund på sig men inte idag! Så nu är det bara att gå upp i tid på morgonen så man slipper all stress som varit, vilket är lättare sagt än gjort då både jag och Alex är morgontrötta. =P

Igår jobbade jag 12-19 och hade turen att få sällskap av Marie innan jobbet, plus att jag fick skjuts till jobbet. Inte helt fel! =) Våran kisse försvann i söndagseftermiddag igen...vi var ute och ropade efter honom till sent inpå natten, utan framgång. Tänkte att han säkert skulle komma tillbaka på morgonen, det gjorde han sist. Men inte då. Blev orolig, hans syster var oxå jätteorolig igår hon skrek och letade efter honom. Så kom Alex hem från jobbet och ringde mig och sa att han fortfarande inte kommit hem. Så när jag gick hem från jobbet på kvällen ropade jag på honom nere i en skogsdunge, och tror ni inte katten kommer? What!? Gissa om jag blev förvånad... han skrek hela vägen hem och skakade i hela kroppen. Min stackare! Men väl hemma åt han och sedan sov han i mitt knä hela kvällen. Han har blivit biten i baktassen, min söta kisse. Men nu är han hemma igen iaf. =)


Publicerad: klockan 08:54:54.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0