Lördag morgon med svampbob

Jag har fått världens härligaste sovmorgon denna morgon. En behövlig sådan, barnen vaknade lite inatt och jag var uppe några gånger med dom. Tur att världens bästa man bor hos mig. ;-) Så jag sov till 11.10, skönt.

Idag tror jag vi ska iväg och shoppa lite julpynt och sedan måste vi handla lite mat och godis oxå. Kommer nog vara mycket folk ute idag.

Skulle ha åkt till Kicki ikväll och druckit lite vin, men vi får se hur det blir med det. Länge sedan jag var såhär trött och tråkig. =)

Nu ska jag hjälpa Tindra att tvätta av sig sedan måste vi göra oss klara.
Ses senare...
Kramar



Publicerad: klockan 12:06:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0