Porterstek & Hasselbackspotatis.
Nu håller jag på och tillagar Porterstek och Hasselbackspotatis till middag här hos svärmor! Det ska bli så gott. =)

Tindra somnade för en stund sedan, helt utmattad. Adrian försöker att få med sin far och spela tv-spel med honom.

Förut var barnen ute och skottade snö med farmor, så stod jag i dörren och passade Tindra medans Adrian och Anna sprang och hämtade spadar. Tindra tyckte det var kul ute, och helt plötsligt ropar hon, mamma här brukar det vara vatten, jag blev så rädd. För hon stod mitt ute på farmors damm. Isen är inte så tjock, men jag lyckades ropa av henne utan olyckor och när farmor klev på isen med ena foten för att testa hur tjock den var så brast den på en gång...*puh*

Snart är det dags att åka hemåt igen..ska sova tidigt ikväll tänkte jag då jag somnade sent inatt och gick upp tidigt. Ibland är det fruktansvärt jobbigt att sova ytligt. Jag önskar att jag en natt kunde få sova tungt...och inte vakna av knarr i trappen eller så.

Ja ja nu ska jag laga färdigt maten..Ciao! =)

Publicerad: klockan 16:28:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0