En trevlig kontakt och en fruktsallad senare..

Hon som tog emot mig på Försäkringskassan var väldigt gullig. Hon tyckte jag skulle ringa min handläggare på direktnumret imorgon och be henne skynda på lite grann med mina pengar. Det är juh trots allt 4 månader försenat.

Maten är uppäten och så lade vi undan en portion till maken så han får lite mat i sig när han kommer hem. Barnen sitter och äter en fruktsallad nu...sen blir det läggdags. Tindra provade sin nya rosa potta idag, framsteg. Hon är juh inte så jätteintresserad av detta ännu, det kommer väl så småningom.

Sitter och pratar lite med Jessika och måste snart lägga barnen.





Publicerad: klockan 19:21:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0