RADADADA RADADA??
Min son ser på nåt konstigt barnprogram med en väldigt konstig filur som endast pratar såhär: "Radada radada"...varför gör dom så konstiga barnprogram nu för tiden? Det var mycket bättre förr, när jag var liten. ;-)

Nu är gubben och byter däck, vi lejde bort det i år. 100 kr kostade det och det är värt varenda krona och lite till! =)
Ska åka och kolla om det är barngympa ikväll? Det är juh trots allt höstlov så man vet juh inte.

Nepp nu ska jag göra något mycket trevligare, städa.
Ses!

Ps...här nedan ser ni tjejen som jag "anställt" för att skriva min blogg, ha överseende om det slinkar in en och annan felstavning. Pleassee....

Peace!



Publicerad: klockan 17:02:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0