Say that you love me...
...jag har inte hunnit med mig dom senaste dagarna här. Jobbade till 19 igår och det var inte alls tokigt, vi fick en hel del folk om man jämför med tidigare. Och jäklar vad vi sålde! Hur skojj som helst! Jag saknar lite att vara ute på golvet mer.

Idag har man haft en lugn jobbdag, lite folk, lite varor och man har hunnit med det mesta. Hann in på affären innan jag hämtade barnen på dagis, det är guld värt, både för mig och barnen.. =) Sedan åkte vi hem och jag startade en maskin tvätt, plockade ihop i köket och lagade mat. Så nu sitter barnen i lugn och ro och äter..!

Idag lunchade jag med min älskling, my saviour. Eller hur då gubben?! ;-) Ikväll blir det en lugn kväll, är väldigt trött numera så det är skönt med lugna kvällar. Lite tv-tittande blir det helt klart. =)

I Söndags var jag och Tindra och hälsade på min lilla momma...du är för go!! Hon är kanske inte pigg i kroppen men i sinnet är hon ung! Det var så mysigt så. =) Ska försöka åka upp nu i veckan oxå en stund.

Igår lunchade jag med Jessica, och det var såklart lika roligt som alltid, slutade även denna gång med att vi sitter och skrattar åt dom mest konstiga men roliga sakerna. You are wonderful my friend!

Nu ska här tvättas lite mer, barnen ska i säng om en stund och då tänker jag sätta mig i soffan och njuta av resten av kvällen. =) Kram!



Publicerad: klockan 17:50:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0