Dagens..
jag klev upp i tid med barnen imorse och medans jag klär mig kommer Adrian och Tindra in och säger att Adrian bytt blöja på Tindra alldeles själv! Hahaha...underbara unge! Han har lyckats utmärkt med detta oxå. Inte snett eller nåt. Stolta var dom båda två också. Gullungar!

Någon kompis som vill göra något i helgen?? ;-)

Nu ska jag fortsätta dagen med att sätta igång en maskin med tvätt och sedan funderar jag på om jag ska gå ut i trädgården och kratta och rensa ur rabatterna. Får man lite luft oxå! ;)

Idag blir det eventuellt ett pass Bodypump, ska se om jag lyckas få barnvakt bara. A jobbar till 20 ikväll.



Publicerad: klockan 13:20:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:29:20.
Postat av: Cissi
Hoppas att du får en bra tisdag!



PS Ang kändisbarn, de 2 flickorna är jättesöta, men dem syns ju allra mest i tidningarna och så. Har ingen direkt koll på "de övriga" kändisbarnen... Speciellt Suri syns ju överallt, alltid i jättefina kläder. Summa summarum: har ingen aning vilka jag tycker är sötast egentligen... ;)
Postad: klockan 16:13:05.
Postat av: madde
jag ska börja träna snart;)
Postad: klockan 20:39:19.
Postat av: Lisa
hej tjejen!

oj har ni fortfarande sådär mkt snö? ser ruskigt mkt ut :( här är det kallt emellanåt absolut, men knappt nå snö alls.. sköönt! vill ha lite mer värmande vår :)

vilka duktiga barn du har! hihi..

ha de gött..!
Postad: klockan 21:05:16.
Postat av: Amanda
Haha, verkligen! Hon är ju fantastiskt söt :D



Hur är läget med dig träningstokan?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0