Lördagen.
Lördagen har gått åt till att städa för mig. Adrian åkte till Albin och lekte. Alex och Tindra har myst och haft en massa pappa - dotter tid! Och medans har jag legat på alla 4 och skrubbat rent vårt kök från golv till tak i princip. Men sällan har man skådat ett renare kök, det kan jag lova..! =) Nu ska jag bara göra rent i kylskåpet och skafferiet oxå innan jag är helt klar!

Ikväll blir det myskväll här hemma, lite gott och en bra film, jag tror vi ska slå på en bra film som hela familjen kan se och bara sitta och njuta tillsammans.

Förresten vet ni vem som tittade fram nyss, SOLEN... Bättre sent än aldrig! =P




Publicerad: klockan 18:29:16.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:08:24.
Postat av: sandra
mysig blogg :)

Hoppas du haft en fin dag i det härliga vårvädret!

Peace
Postad: klockan 10:21:29.
Postat av: Emma-Lisa
Sv: Men tack va glad du gör mig ^^ Vilken mysig familj du tycks ha. Bra jobbat med köket också. Ibland får jag också sådana tokryck och städar järnet. Och även fast man tror att det egentligen bara ska suga musten ur en, så måste jag medge att det är en av de saker som verkligen får mig på bra humör, ungefär som att man varit riktigt duktig :)

Väldigt charmig blogg, hoppas att du haft en strålande helg, tösen!
Postad: klockan 11:09:28.
Postat av: Cissi
Åh, hoppas att ni också får vår snart! Fast det är väl så att alla från södra Sverige vill att det ska ligga snö norröver under påsk så att de kan åka skidor... Efter påsk kan snön försvinna som genom ett trollslag! ;)



Låter som härliga dagar, skönt att ha sällskap varje lunch. Lite avis på det faktiskt... ler



Hoppas att ni har en härlig söndag!
Postad: klockan 12:55:48.
Postat av: sandra
söta barn :)
Postad: klockan 13:13:35.
Postat av: Liivan
SV; Åh, tack !! Vad söt du är gullet !! :)



Ja men precis, vintern är mysig den med men sommaren slår endå allt, värmen, bad, goda drinkar, sol, utomlands...osv. Det finns så himla mycket gott om sommaren !! :D Vad har du för planer idag? Take care, kram!
Postad: klockan 16:11:51.
Postat av: martina & goa
vännen! längesedan nu, vad tusan. Min telefon är äntligen omformaterad och uppdaterad men har tyvärr inga nummer alls.... känner mig smått handikappad :0)

Å duu, inte tusan är du min gris kompis! hahaa toka!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0