Middag och träning!
Idag återstår middag och träning. Just nu städar jag för fulla muggar, har precis blivit klar med barnens rum. Jag har haft en riktig vårstädning inne hos dom både och tömt alla lådor på trasiga leksaker. Så nu är det fräscht, rent och luftigt därinne igen! Otroligt skönt att hinna med det.

A håller på att laga middag, det blir Tacos idag..mums! Det var länge sen sist nu. Efter middagen ska jag svida om till träningskläder och sedan drar vi och tränar. Barnen ska få vara hos morfar för idag ska även A följa med. Ska bli skönt att rör på sig igen!

Men nu tar jag tag i städandet igen så jag hinner lite till innan det är dags att fara.
Kram på er alla denna soliga och fina Måndag!




Publicerad: klockan 17:35:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:07:45.
Postat av: Anonym
Skönt att höra att du kan gå efter helgens pass. Jag kommer köra så hårt me dig nu så du aldrig mer vill träna. ;) Hihi... See ya soon!



Kramen
Postad: klockan 19:11:39.
Postat av: Louise
Va roligt att ni kan träna ihop, blir lite roligare då =)

Vi är 25 och 26 år och barnen är 6 och 4, tiden bara rusar i väg
Postad: klockan 19:17:37.
Postat av: madde
kan jag få lite av din energi vill åxå orka gå till gymmet just nu promenerar jag bara ca 30min varje dag*vill träna på gym
Postad: klockan 21:50:30.
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA
Jag anade att vi skulle köra hårt...i like it gumman! ;)

Postad: klockan 08:06:53.
Postat av: emily
duktig du är som städar o fixar. Mitt och Englas rum ser ut som två bombnedslag och jag orkar inte ta tag i det.. hua!
Postad: klockan 10:49:38.
Postat av: Miss Linde
sv: de är super, hur är det själv? missade du min tävling tro? kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0