Ikea.
Jag bara måste älska IKEA. När jag hämtat barnen på dagis så bestämde vi oss för att åka på ikea och handla lite bebisprylar. Täcke och kudde till sängen och sedan blev det lite smått till skötbordet, skötbäddsöverdrag och tvättlappar.

För det första när vi kommer in får barnen syn på IKEAs lekavdelning, ni vet där man kan lämna barnen så dom får leka medans föräldrarna handlar. Dom blev superglada och ville genast in och leka..och som höggravid med foglossning kan man inte bli så mycket gladare som förälder heller. ;)

På en halvtimme hade jag avklarat den lilla shoppingen och var nöjd. Barnen var inte riktigt lika nöjda då dom inte ville gå hem men när vi väl kom därifrån så var båda hungriga, vilket jag anat och förutsett så vi åkte hemåt och barnen fick äta.

Nu sitter man med världens foglossning, men jag är så nöjd att jag fick lite gjort och känner mig redan lite lugnare än förut då vi hade en massa småsaker att handla till bebis, nu är vi en bra bit på väg. Vi har juh redan alla dom stora sakerna som säng, vagn och babysitter. Bara småsaker kvar och imorgon ska jag iväg och handla mat tänkte jag så då åker det nog ner lite blöjor i bebisstorlek också. :P






Publicerad: klockan 17:53:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:44:49.
Postat av: Erica fru och tvåbarnsmamma
Hej! jag har en tävling som jag tror skulle passa dig!

Vinn hello kitty saker för 570 kr.



bara 8 tävlande och tävlingen avslutas imorgon!!!



http://erica.myshowroom.se/tavling-hello-kitty/



ps, en kommentar räcker, du behöver ingen blogg! ds
Postad: klockan 18:59:13.
Postat av: Cissi
Ja visst är ikea bra!?! Så många bra saker också. :) Hoppas att du får en fin kväll. Kramar Cissi
Postad: klockan 19:20:24.
Postat av: dess
var "kul" att se dej idag=) du stod och kollade hårgrejer tror jag haha=) Jag och min kära kompis kollade rakaparater haha=)



Vi måste ta och träffas snart=)



Vad skönt att vara påväg med bebissakerna=)
Postad: klockan 20:05:48.
Postat av: unique
Ikea äger. Tyvärr bygger de ut det här i Helsingborg så sortimentet suger. Längtar tills det är färdigbyggt =)
Postad: klockan 07:03:43.
Postat av: Jasmine
Hej! Jag ska byta blogg och lottar därför ut min bloggdesign den 24e december (julafton!).

Vill du ha bloggdesignen? Gå in på min blogg =)

OM inte - TIPSA ANDRA.
Postad: klockan 09:52:23.
Postat av: Angen
haha jaaa,, skit elgiganten.
Postad: klockan 10:11:26.
Postat av: Jossan
Ja det var roligt =)

Miriam har önskat sig en liten tjej så länge och då hon börjar bli lite till åren var det riktigt roligt att hon äntligen får en tjej hon med..

Vi bor ju i samma hus så små tjejerna kommer ju få riktigt roligt då de blir äldre =)
Postad: klockan 10:59:03.
Postat av: dess
haha det är såna gånger det är bra att rusta finns brukar ha billiga tänger där=)
Postad: klockan 11:05:23.
Postat av: Angen
ja jo..jag har ju märkt de..aldrig mer elgiganten säger jag bara..fyfan..idioter.



Postad: klockan 12:59:19.
Postat av: Tesan
Mitt BF var beräknat till 14/1. Felicia föddes 25/11 då hon var i vecka 32+5. Idag är hon 3 veckor och 2 dagar, 36 fulla veckor om man går på den åldern :-)
Postad: klockan 13:14:55.
Postat av: Maria
Perfekt med Ikea!



Ha en jätte bra fredag.



Kram Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0