Trött, sliten och ledsen..
mama är jag just nu. Jag har inte hunnit uppdatera idag då halva natten inatt och nästan hela dagen gått åt till att sitta på sjukhuset. Min mormor är väldigt sjuk nu och det går åt det håll man inte vill att det ska gå åt. Hon kommer nog inte klara sig så länge till, cancern har tagit över.

Idag har jag suttit vid hennes säng och pratat med henne, berättat om allt möjligt och hoppats att hon ändå kan höra mig.

Detta är så oerhört jobbigt och mormor har alltid varit en stor del i mitt liv, hon har alltid funnits för mig när jag har behövt henne. Hon har varit ett stort stöd för mig. Mormor är en viktig del i mitt liv och har alltid varit.

Jag förlorade Farmor i Mars i år och nu ligger alltså mormor på sjukhus. Det är ett tungt år i år.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila rygg och kropp..A ska få massera mina svullna ben så dom sväller av...

Kramar och ta hand om era kära och nära lite extra! ♥

Publicerad: klockan 20:26:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:35:07.
Postat av: Amanda
Kämpa på finis! Nästa år kommer börja med det finaste som finns: En ny liten knodd :) (som du naturligtvis kommer dela med dig av till mig....)
Postad: klockan 22:28:39.
Postat av: Anna
Fy, jag får rysningar i hela kroppen när jag läser det här inlägget!

Hela förra året var som ditt är nu.

Alex fick diabetesen i maj. Mormor började bli dålig på sommaren där. Min farfar dog hastigt den 23 nov och min mormor den 19 dec. Jag var gravid med Lukas och han föddes 2 dagar efter mormor lämnade oss! Jag känner så med dig! Det jag tyckte var mest jobbigt var att dom aldrig fick se Lukas!

Jag tror nog din mormor hör dig, det är ju det sista som försvinner, Hörseln!

KRAMAR hårt från mig!
Postad: klockan 23:22:37.
Postat av: Maggan
Så tråkigt. Jag känner så med dej, bägge mina föräldrar dog före jul med 10 års (på dagen) mellanrum.

Men du får vara glad att du har haft en så go mormor, och hon hör dej när du prater med henne, fortsätt med det.

Det är svårt att vara glad ,när man är så ledsen i hela kroppen.

Många Kramar

/Margaretha
Postad: klockan 09:45:38.
Postat av: jessica
födda 070528 och 090919
Postad: klockan 10:17:07.
Postat av: Sandra
Usch vad jobbigt :( Hoppas endå att dom kan göra nått som håller henne vid liv.
Postad: klockan 12:40:50.
Postat av: floosan- TÄVLING PÅGÅR
skickar styrkekramar, jag förlorade min morfar i cancer.
Postad: klockan 15:36:49.
Postat av: MammaMaria
Nejmen nej :( Jag beklagar verkligen...Skickar en bunt kramar!
Postad: klockan 19:07:13.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
:( Det låter ju inte alls roligt.

Många kramar till dej!
Postad: klockan 19:24:07.
Postat av: Maria
Usch vad jobbigt!

Skickar en massa kramar till dig.



Kram Kram
Postad: klockan 20:39:39.
Postat av: Cissi
2009 är inte ditt år det är ju helt klart. Skickar tusen styrkekramar till dig, Cissi
Postad: klockan 20:59:48.
Postat av: Rebecca
Godkväll!

Det gör mig ont att läsa att du inte mår bra och att din mormor är så sjuk.

Verkar som 2009 varit ett fruktansvärt år för många och jag hoppas att 2010 blir bättre på många sätt och vis.

Min mormor stod mig med väldigt nära och betydde mest i världen för mig innan. Hon dog dagen efter min mans pappa och vi hade det väldigt tufft där ett tag med sorg på olika håll.

Skickar massor med kramar till dig.

Njut av massagen.
Postad: klockan 21:43:55.
Postat av: Anja
Skickar styrke kramar. jag förlorade min mamma i cancer 2007.
Postad: klockan 21:45:15.
Postat av: Anja
Skickar styrke kramar. jag förlorade min mamma i cancer 2007.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0