Två frågor..
Här kommer svaren på två frågor jag fått... :)

Postat av: Nicklas

Hur gamla är du och Alex? Jag har fått en känsla av att ni är ganska unga föräldrar? :)

Svar: Vi är ganska unga. Jag är 26 år och fyller 27 i slutet av Januari. Alex är 1 år yngre än mig och fyller alltså 26 år. Vi var 19 och 20 då Adrian kom till världen men fyllde 20 och 21 samma år. :)

Postat av: dess

Hur träffades du och gubben din? Hur länge har ni varit tillsammans?

Svar: Vi träffades ute på krogen jag bodde på den tiden i Stockholm och var hemma i Sundsvall på en liten visit. Något klyshigt men sant är att jag lade märke till honom så fort han kom innanför dörrarna, våra blickar möttes. Sedan var jag mer eller mindre fast. Det tog oss dock ett halvår innan vi blev tillsammans, men man kan säga att samma dag som jag flyttade hem till Sundsvall så bodde vi tillsammans.

3 månader senare var jag GRAVID och Adrian låg i magen.

Vi har i februari varit tillsammans i 7 år!




Publicerad: klockan 19:18:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:55:08.
Postat av: dess
oj hjälp det låter ju nästan som mej o thomas du beskriver hahaha=)
Postad: klockan 21:18:48.
Postat av: Nicklas
Tack för svaret! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0