Vi är igång..
Denna lördag dagen före 2:a advent.. och vi är igång här hemma. Jag städar och försöker få julfint, A har gett barnen lunch och Tindra sitter nu på sitt rum och leker. Adrian däremot tar det lugnt nere framför tvn, vi är jätteförkylda allihopa så en lugn lördag känns väldigt skönt.

Jag har hunnit gjort en liten manikyr på mig själv..jag älskar att hålla på med naglar och att göra nagelförlängningar, det är ett intresse jag har, skulle absolut vilja utbilda mig till nagelterapeut och kunna syssla med detta på fritiden. :)

Julmusiken är på och jag tycker det är så mysigt att det kommit lite snö här hos oss.
Nu ska jag fortsätta städandet lite, senare kommer några kompisar till A hit och sedan ska jag skjutsa iväg dom för dom ska på Julfest med jobbet ikväll. Så vi är hemma ensamma ikväll jag och barnen, och då blir det myskväll. Så till dess hoppas jag att jag är klar med städandet så vi kan sitta och njuta riktigt.

Måste ta ett hett bad snart också och se om det hjälper foglossningen något?
Bälte funkar inte alls då det gör ondast framtill, BM trodde att det beror på att bebis kommit ner med huvudet mycket längre nu, så vi får nog stå ut med detta tills det är dags.

Igår kväll satt jag och A och pratade om hur nära det faktiskt är nu
och vi har en del att fixa som vi skjutit fram då vi tyckt vi har så lång tid kvar men nu inser vi att med 37 dagar kvar så är det nog dags att börja pyssla på med lite bebissaker.

Nu återgår jag till städandet!



En gammal bild på mig och Adrian!

Publicerad: klockan 12:24:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:34:05.
Postat av: dess
Oj bara 37 dagar. ska vi byta? jag har 74=/ O jag vill också ha långa naglar med en manikyr! Fy för att de ska vara så grmt dyrt att fixa det annars hade ja gjort det för länge sedan=)
Postad: klockan 11:10:45.
Postat av: Sandra
Jag vill också ha lite snö här nere :)

Så mysigt och blir ljusare :)



Ja du, det är inte alls långt kvar nu innan det kan komma :P Det känns som om det kan komma när som hälst eftersom den har fixserat sig. Men eftersom det är första barnet för mig så vet jag inte men det känns så :P



Dagarna tickar på väldigt fort just nu :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0