Dagen har gått åt

till att rensa ur kläder...gamla kläder som barnen haft och som inte dom kan ha längre. Hittade bra mycket som jag ska skänka till en familj med barn som verkligen behöver kläderna. Så ska vi upp till svärmor snart igen, inom det närmsta dagarna tror jag, eventuellt idag!? Fortsätta hjälpa henne med att rensa ur där hemma. =)

Skönt att ha lite att göra om dagarna.

Snart slutar Alex jobbet oxå, så skönt att han slutar 18 varannan vecka nu. Förresten min handledare ringde förut idag och hade lite goda nyheter till mig, så nu känner jag mig lugn igen över det som kommer.

Vad gör alla andra idag?



Publicerad: klockan 17:03:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0